Információs lap – December 8-a előtt rögzített ügyfelek kezelése az új rendszerben

A tegnapi és mai supportkérésekre reagálva szeretnénk összefoglalni és megerősíteni az alábbi folyamatot.

  1. A rendszer minden december 8-a előtt rögzített ügyfelet „újként” kezel.

    Ez nem hiba, hanem az új ügyfélmodul működéséből fakadó, egyszeri feladat!

    Ez nem hiba!!!!!

  2. A korábbi ügyfelek első keresésnél nem jelennek meg találatként.

    A „Nincs találat” üzenet ilyen esetben teljesen normális.

  3. Teendő: az ügyfél hozzárendelése az új rendszerlogika szerint.

    – Nyisd meg az ügyletet.

    – Kattints az „Ügyfél keresés” gombra.

    – A „Nincs találat” ablaknál válaszd az „Új ügyfél létrehozása” opciót.

  4. A rendszer automatikusan betölti a korábban rögzített adatokat.

    – Név, email, telefon, és ha volt: lakcím.

    – Az emailcímet meg kell erősíteni.

    – Ha korábban volt cím rögzítve, azt a megfelelő, tagolt mezőkben egyszer szükséges frissíteni.

  5. A folyamat lezárása:

    – Kattints a „Tovább” gombra.

    – Lapozz végig az adatrögzítő felületen a következő „Tovább” gomb megnyomásával.

    – A lap alján mentsd el az adatlapot.

  6. Ezzel az ügyfél bekerül az új ügyfélmodulba.

    A továbbiakban:

    – a tájékoztatási csomag kiküldhető,

    – megjegyzés és feladat rögzíthető,

    – dokumentumok megnyithatók,

    – az ügyfél a jövőben automatikusan megjelenik találatként.

  7. Fontos:

    Minden december 8-a előtt rögzített ügyfelet csak egyszer szükséges átvezetni – ezt követően a teljes folyamat a megszokott módon működik.

A teljes átvezetés ügyfelenként körülbelül tíz–tizenöt másodpercet vesz igénybe.


Kapcsolódó leírások:

Új ügylet- és ügyfél rögzítő modul (Hálózati hírlevél: 2025.12.09.)
Részletes leírás megnyitása →