Elakadt ügylet? Kérjük, azonnal jelezzétek! (Hálózati hírlevél: 2025.12.10.)
(Hálózati hírlevél: 2025.12.10.)
Az utóbbi időszakban több olyan esettel találkoztunk, amikor a hitelügyletek folyamata a banki oldalon elakadt, a kommunikáció megszakadt, vagy nem a megfelelő ütemben haladt tovább. Ezek a helyzetek jelentős ügyfélélmény-romlást okozhatnak, miközben sok esetben időben történő jelzéssel megelőzhetők, illetve gyorsan orvosolhatók lennének.
Ezért szeretnénk kérni mindenkit, hogy ha bármely banki partnerünknél lassulást, információhiányt vagy elakadást tapasztaltok, azt haladéktalanul jelezzétek felénk.
Milyen esetek tartoznak ebbe?
– Ha a banki fiók nem reagál időben.
– Ha az ügyféllel régóta nem történik érdemi előrelépés.
– Ha nem érkezik visszajelzés, nincs válasz a megkeresésekre.
– Ha olyan dokumentumot kér be a bank, amelyet korábban már beküldtünk.
– Ha az értékbecslés, engedélyezés vagy szerződéskötés a szokásosnál jóval hosszabb időt vesz igénybe.
– Ha az ügyintézés több hete áll, és az ügyfél sem kap tájékoztatást arról, mikor folytatódik a folyamat.
A hitelezés hatékony koordinációjának alapja, hogy lássuk a folyamatot és tisztában legyünk az egyes lépések határidejével. Csak így tudjuk időben kezelni az elakadási pontokat, és segíteni a banki oldalon is a gyorsabb ügyintézést.
Aktuális piaci háttér – fontos különbség az elakadások megítélésében
Az OSP ügyletek tekintetében a banki oldali lassulás rendszerszinten jelentkezik, ezért átmenetileg hosszabb ügyintézési ciklusidővel kell számolni több pénzügyi partnerünknél. Ezekben az esetekben kérjük, hogy a panasz jelzésével várjatok, amíg egy reálisan elvárható banki határidő le nem telik, mert a feleslegesen korai jelzések ezeknél az ügyleteknél nem gyorsítanák a folyamatot.
Miért kiemelten fontos az időben érkező jelzés?
– Mert az elakadásokat csak akkor tudjuk orvosolni, ha tudunk róluk.
– Mert a banki vezetők felé csak valós, friss, pontos információval tudunk fellépni.
– Mert a késői jelzés miatt akár heteket is elveszíthetünk, ami az ügyfél elégedetlenségéhez és az értékesítési teljesítmény romlásához vezethet.
– Mert ezzel a teljes hálózat ügyfélkapcsolati minőségét védjük.
Fontos hangsúlyozni: a bankok célja ugyanaz, mint a miénk – elégedett, jól tájékoztatott ügyfél, zökkenőmentes hitelügyintézés. Ehhez azonban elengedhetetlen a közös, proaktív kommunikáció.

Az elakadt ügylet jelzéséhez szükséges adatok
Az egyszerűbb és gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy az űrlapon keresztül az alábbi adatokat adjátok meg:
– Melyik banknál merült fel a probléma.
– Melyik fiókba került beadásra a hitelkérelem.
– Ügyfél neve.
– Igényelt hitelösszeg.
– Rövid leírás arról, pontosan mi akadt el vagy milyen nehézség tapasztalható.
Miért fontosak ezek az adatok?
– Gyorsítják az ügylet beazonosítását.
– Hatékonyabbá teszik a banki kapcsolattartással való egyeztetést.
– Lerövidítik a megoldási időt, mert a banki oldal felé már teljes információval tudunk fellépni.
Új űrlapunk elérhető itt:
Kezdjük – elakadt ügylet jelentése
Kérjük, amint bármilyen elakadás gyanúja felmerül, ne várjatok napokat vagy heteket: jelezd még aznap!
Ezzel nemcsak az ügyfélélményt tudjuk megmenteni, hanem a hálózat hatékonyságát és reputációját is erősítjük.
Köszönjük az együttműködést és a proaktív hozzáállást.
Üdvözlettel,
Money Network