Raiffeisen Bank kódigénylés

Egy új banki kódigénylést minden esetben az adminisztrációs rendszer kezdőlapján található "Bank közvetítői kódok és vizsgák" csempére kattintva tudod elindítani.

Majd a megjelenő ablakban kattints az Új kód igénylése lehetőségre és válaszd ki a kívánt bankot, ahol kódot szeretnél igényelni:


Kódigénylést követően - ha még korábban nem tetted - a Raiffeisen Bank bankfiók listából kérjük válassz egy Kapcsolattartó fiókot, mely adatait kimásolva a táblázatból, küldd el az alábbi címre a lejelentés további ügyintézéséhez: adatszolgaltatas@moneynetwork.hu


A banki kapcsolattartók listáját megtekintheti a Dokumentumtár - Raiffeisen bank - Kapcsolattartók mappában.


A következő lépésben a Bank részére elküldjük a lejelentésed, a banki adategyeztetést és visszajelzést követően értesíteni fogunk a vizsgázási lehetőségekről.


Ha az adataid a banki bevizsgáláson megfelelnek, és volt már korábban letett, a kódigényléskor még érvényes vizsgád, akkor csak az Alügynöki nyilatkozat aláírása végett kell bemenned a kiválasztott bankfiókba. (Alügynöki nyilatkozatot az alvállalkozás cég képviselője írhatja alá!)


Ha az adataid a banki bevizsgáláson megfelelnek és nincs érvényes vizsgád, akkor az Alügynöki nyilakozat aláírása mellett a vizsgázást is el tudod intézni a kapcsolattartó fiókodban.


Kérjük, hogy vizsgáidat rögzítsd az admin rendszerbe, így látjuk, ha a kódkiadás folyamatában valami fennakadás történt illetve, a későbbiekben e-mail-értesítést kapsz, ha a vizsgamegújítás esedékessé válik.


Sikeres vizsgát követően a Bank e-mail-ben megküldi részünkre az Aktív kódod, amit az adminban is beállítunk.