Erste Lakástakarék Távértékesítés

A távértékesítés folyamata – Erste Lakástakarék

Az alábbiakban összefoglaljuk a távértékesítési folyamat lépéseit, valamint a kapcsolódó dokumentációs és adminisztratív teendőket. Kérjük, minden kolléga az itt leírtak szerint járjon el a gördülékeny és szabályos ügyintézés érdekében.


1. Ügyfél tájékoztatása és ajánlat bemutatása

  • Az értékesítés első lépése a telefonos kapcsolatfelvétel és tájékoztatás.
  • Használjatok megfelelő telefonos scriptet, amely tartalmazza a távértékesítésre vonatkozó tájékoztatást.

2. Ajánlati dokumentáció összeállítása és kiküldése

Kiküldés csatornái:

  • Postai úton
  • E-mailben, jelszóval védett formátumban

A dokumentáció tartalma (egy PDF-ben összefűzve, a könnyebb kezelhetőség érdekében):

  • Ajánlati nyomtatvány
  • Nyilatkozat számlanyitási díjkedvezményről
  • Távértékesítési tájékoztató (tartalmazza az Üzletszabályzat és Hirdetmények elérhetőségét)

3. Ügyfél aláírása

  • Postai küldés esetén: kézzel, tollal
  • E-mailes küldés esetén: AVDH-val (Ügyfélkapus aláírás)

4. Dokumentumok visszaküldése az Erste Lakástakarék Zrt. részére

Visszaküldési lehetőségek:

Beküldendő dokumentumok:

  • Ajánlati dokumentáció
  • Személyes okmányok másolatai

5. Személyes okmányok másolatára vonatkozó elvárások

  • A magyar hatóság által kiállított fényképes igazolvány (személyi igazolvány, útlevél vagy kártyaformátumú vezetői engedély) másolatán a fénykép jól látható legyen.
  • A lakcímet igazoló hatósági igazolvány (lakcímkártya) másolatát is kötelező csatolni.
  • A lakcímkártya hátoldalán található személyi azonosító másolása és beküldése TILOS!

6. Kiegészítő információk

  • A telefonos beszélgetés során minden esetben kerüljön szóba a távértékesítési eljárás és annak főbb elemei.

    Az ügyfél részére kötelező megküldeni a Money Network adatkezelési tájékoztatóját és a panaszkezelési szabályzatot:

    • Elküldhető link formájában is, de amennyiben az ügyfél nyomtatott verziót kér, akkor postán szükséges megküldeni.

Bármilyen kérdés vagy bizonytalanság esetén forduljatok bizalommal a központi támogató csapatokhoz a support felületen