Erste Lakástakarék Távértékesítés
A távértékesítés folyamata – Erste Lakástakarék
Az alábbiakban összefoglaljuk a távértékesítési folyamat lépéseit, valamint a kapcsolódó dokumentációs és adminisztratív teendőket. Kérjük, minden kolléga az itt leírtak szerint járjon el a gördülékeny és szabályos ügyintézés érdekében.
1. Ügyfél tájékoztatása és ajánlat bemutatása
- Az értékesítés első lépése a telefonos kapcsolatfelvétel és tájékoztatás.
- Használjatok megfelelő telefonos scriptet, amely tartalmazza a távértékesítésre vonatkozó tájékoztatást.
2. Ajánlati dokumentáció összeállítása és kiküldése
Kiküldés csatornái:
- Postai úton
- E-mailben, jelszóval védett formátumban
A dokumentáció tartalma (egy PDF-ben összefűzve, a könnyebb kezelhetőség érdekében):
- Ajánlati nyomtatvány
- Nyilatkozat számlanyitási díjkedvezményről
- Távértékesítési tájékoztató (tartalmazza az Üzletszabályzat és Hirdetmények elérhetőségét)
3. Ügyfél aláírása
- Postai küldés esetén: kézzel, tollal
- E-mailes küldés esetén: AVDH-val (Ügyfélkapus aláírás)
4. Dokumentumok visszaküldése az Erste Lakástakarék Zrt. részére
Visszaküldési lehetőségek:
ELTP weboldalon keresztül történő feltöltés AVDH-s aláírással
Útmutató elérhetősége:
👉 https://www.erstebank.hu/hu/ltp-dokumentum-bekuldes/bevezeto3
Postai úton kézi aláírás esetén
Cím: 1920 Budapest
Beküldendő dokumentumok:
- Ajánlati dokumentáció
- Személyes okmányok másolatai
5. Személyes okmányok másolatára vonatkozó elvárások
- A magyar hatóság által kiállított fényképes igazolvány (személyi igazolvány, útlevél vagy kártyaformátumú vezetői engedély) másolatán a fénykép jól látható legyen.
- A lakcímet igazoló hatósági igazolvány (lakcímkártya) másolatát is kötelező csatolni.
- A lakcímkártya hátoldalán található személyi azonosító másolása és beküldése TILOS!
6. Kiegészítő információk
A telefonos beszélgetés során minden esetben kerüljön szóba a távértékesítési eljárás és annak főbb elemei.
Az ügyfél részére kötelező megküldeni a Money Network adatkezelési tájékoztatóját és a panaszkezelési szabályzatot:
- Elküldhető link formájában is, de amennyiben az ügyfél nyomtatott verziót kér, akkor postán szükséges megküldeni.
Bármilyen kérdés vagy bizonytalanság esetén forduljatok bizalommal a központi támogató csapatokhoz a support felületen