Call Center által megadott visszahívási időpontok kezelését.
Szeretnénk pontosítani a CC által megadott visszahívási időpontok kezelését. Kértük a CC-t, hogy ne konkrét időpontra ígérjenek visszahívást, ezért az általuk jelzett időpontokat csak iránymutatásként vedd figyelembe az alábbiak szerint:
Ha az adott időpont belefér a 12 órás időkeretbe, akkor érdemes megpróbálni abban az időben hívni az ügyfelet. Ha azonban ez nem kivitelezhető, akkor az alábbi lehetőségek közül választhatsz:
1⃣ A CC által írt időpontra állítsd be a „Későbbi visszahívást kér” státuszt, és ekkor keresd az ügyfelet. (Figyelj a két hetes központi határidőkeretre!)
2⃣ Normál ütemezés szerint hívd fel az ügyfelet, és erősítsd meg vele az időpontot, vagy szükség esetén egyeztessetek egy másikat.
Nyugodtan kommunikálhatod az ügyfél felé, hogy a CC által megadott időpontban már van tárgyalásod, ezért szeretnél vele egy másik alkalmat egyeztetni. Alternatív megoldásként pedig egy "beköszönő" hívás is lehet, amelyben bemutatkozol, és jelzed, hogy te leszel a tanácsadója.