Online leadkezelés - szabadság modul

Amennyiben valamilyen oknál fogva (szabadság, betegség, egyéb távollét) miatt nem tudsz leadet feldolgozni, akkor az Admin felületen elérhető szabadság modulban kell a távolléted idejét beállítani. A beállított időszakban a rendszer a beérkező leadeket továbbra is le fogja osztani részedre, ha az adott területen nincs más, vagy mindenki más szabadságon van, azonban a rendelkezésre álló feldolgozási idő a beállított szabadságának a lejáratát követő dátummal indul.


Kérjük, hogy figyelj arra, hogy ha hétfőtől vagy szabadságon és már hétfőn nem tudsz a leadekkel foglalkozni, akkor a rendszerben a szabadságodat péntektől állítsd be, mert ha azt csak hétfői nappal indítod, akkor a rendszerünk még a péntek-szombat és vasárnap beérkező leadeket keddi határidővel le fogja osztani, és ha nem kezeled őket, akkor elveszett leadnek fognak számítani.


A szabadságot az admin rendszerben a baldali szürke menüsávban a Szabadnapok kezelése opciót választva tudod beállítani.


A megnyíló ablakban, jobb oldalt felül az Új szabadság rögzítése gombot kell megnyomni,


majd a felugró ablakban jelölni a kezdő és az utolsó napot. Ne felejtsd el a Mentés gombot a végén!


Fontos tudnivaló szabadság beállítása esetén:

Ha egy már korábban beállított szabadság ideje alá újabb szabadságot jelölsz be, figyelj arra, hogy a rendszer ezeket nem vonja össze automatikusan. Ez azt jelenti, hogy például ha július 1. és 5. között vagy szabadságon, majd újabb szabadságot állítasz be július 6-tól, a két időszak külön kerül kezelésre.

Amennyiben a július 1–5. közötti időszakban érkezik lead (például azért, mert egyedül dolgozol az adott területen, vagy mindenki más is szabadságon van), a rendszer azt hozzád fogja rendelni. A feldolgozási idő ilyenkor július 6-án reggel 8:00-kor indul, és a 12 órás ügyfélkezelési határidő szerint legkésőbb július 7-én 11:00-ig kell m