Hogyan nyújthatsz be korrekciós kérelmet a Money Desk rendszerben?

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan indíthatsz korrekciós kérelmet hiányzó, hibásan számolt, vagy tévesen hozzád rendelt tételek esetén. Az alábbi lépésekkel pontosan nyomon követheted a folyamatot és biztosíthatod, hogy a kérelmed gyorsan és hatékonyan elbírálásra kerüljön.


1. A korrekciós kérelem indítása

  1. A kezdőlapon kattints a "Korrekciós kérelem" gombra a navigációs sávban.
  2. A megjelenő felületen megtekintheted a korábbi kérelmeket, valamint azok állapotát (folyamatban lévő vagy lezárt kérelmek).
  3. Új kérelem indításához kattints a "Új korrekciós kérelem" gombra a jobb felső sarokban.

2. A reklamáció típusának kiválasztása

A megjelenő űrlapon a "Reklamáció típusa" legördülő menüből válaszd ki a megfelelő opciót:

  • Hiányzó tétel: Ha egy ügyleted nem jelent meg a jutalék elszámolásban.
  • Hibásan számolt tétel: Ha úgy véled, a jutalék összege helytelen.
  • Tévesen hozzád rendelt tétel: Ha egy ügylet, amely nem hozzád tartozik, tévesen szerepel a neved alatt.

3. A reklamáció leírása és dokumentumok feltöltése

  1. A "Reklamáció leírása" mezőben add meg a reklamáció részleteit. Ügyelj arra, hogy minden releváns információt megadj:

    • Ügyfél adatai, például neve és szerződés adatai.
    • Milyen okból kifogásolod az adott tételt.
  2. Ha szükséges, tölts fel dokumentumokat a "Fájl kiválasztása" gombra kattintva (pl. szerződés másolata, banki igazolás).
  3. A "Státusz változások" dobozban a kérelem állapotát később követheted (pl. elfogadva, hiánypótlás szükséges).

4. Részletes adatok megadása

  1. Döntsd el, hogy a kérelem magánszemélyhez vagy céges ügyfélhez kapcsolódik-e.

    Add meg az alábbi adatokat:

    • Ügyfél neve.
    • Ügyfél édesanyjának neve, születési ideje és lakcíme (a bank pontos azonosítása érdekében).
  2. Válaszd ki azt a bankot, amelyhez az ügylet benyújtásra került, valamint annak pontos fiókját.
  3. Add meg a korrekcióval érintett termék típusát (pl. lakáshitel, hitelkártya).
  4. Töltsd ki az értékesítő vagy tanácsadó adatait is.

5. A korrekciós kérelem mentése

  1. Miután minden adatot kitöltöttél, kattints a "Mentés" gombra a jobb alsó sarokban.
  2. A kérelem állapotáról e-mailben kapsz értesítést, de a státuszt bármikor ellenőrizheted a Korrekciós kérelem menüpontban.

Fontos tudnivalók

  • A reklamáció elbírálása a banki ügymenettől függően több hétig vagy akár hónapokig is eltarthat.
  • Minél részletesebben és pontosabban töltöd ki a kérelmet, annál gyorsabban tudjuk feldolgozni azt.
  • Ha további információra van szükségünk, erről értesítést küldünk e-mailben.

Nézd meg a témához kapcsolódó videónkat, amely részletesen bemutatja a folyamatot!

Ha további kérdéseid vannak, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a Money Desk support rendszerén keresztül.