Hogyan módosítsd a tájékoztató csomagok bankba beadásának időpontját a jutalék elszámolás során?

A bankba beadás időpontjának pontos rögzítése kulcsfontosságú a jutalék elszámolás során. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan pótolhatod ezt az adatot a Money Desk felületén, ha korábban nem állítottad be, vagy ha hibát szeretnél korrigálni.


Mikor szükséges a bankba beadás időpontját rögzíteni?

  • Amennyiben a bankba beadás időpontja nem került rögzítésre a tájékoztató csomag kiküldése után.
  • Ha a jutalék elszámolás során a rendszer figyelmeztet arra, hogy hiányzik az adat.
  • Fontos: Az ügyfél automatikus értesítést kap a bankba beadás tényéről, ezért célszerű az időpontot akkor rögzíteni, amikor az valójában megtörténik.

A folyamat lépései

1. A jutalék elszámolás elérése

  • Minden hónap 20-áig tesszük közzé az előző hónap elszámolását.
  • A kezdőlapon keresd meg a Jutalék elszámolások csempét, majd kattints a megfelelő hónap sorában található ceruza ikonra.

2. Tételes adatok megnyitása

  • A megnyitott listában találsz minden tételt, amely az adott hónapra vonatkozik.
  • Az egyes tételekhez tartozó információk rögzítéséhez kattints a sor elején található ceruza ikonra.

3. Bankba beadás dátumának megadása

  • A felugró ablakban válaszd ki a Tájékoztató nyilatkozat státusza mezőt.
  • Add meg a tényleges bankba beadás dátumát.

    Ügyelj arra, hogy a dátum:

    • Nem lehet korábbi a tájékoztató csomag kiküldésének időpontjánál.
    • Nem lehet több mint 7 nappal korábbi a bank által visszaigazolt folyósítási dátumnál.

4. Bank kiválasztása

  • A választható bankok listája csak azokat a pénzintézeteket tartalmazza, amelyek szerepelnek a tájékoztató csomagban.
  • Ha az ügylet egy másik bankhoz került benyújtásra, akkor a tájékoztató csomag érvénytelen.

5. Felelősségvállalás és mentés

  • A beadás dátumának rögzítésekor el kell fogadnod a felelősségedet az adat valódiságával kapcsolatban.
  • Egy csomagot több bankhoz is be lehet nyújtani, de ezeket egyenként kell rögzítened, megadva a beadási időpontokat.
  • A véglegesítéshez kattints a Mentés gombra.

Fontos megjegyzések

  • Ellenőrzés: A naplóban visszamenőlegesen is ellenőrizheted a korábban rögzített státuszokat.
  • Ügyfélértesítés: Az ügyfél értesítést kap a bankba beadásról, ezért fontos, hogy a dátum pontos legyen.

Záró gondolatok

Ezzel a módszerrel könnyedén pótolhatod a bankba beadás időpontját a Money Desk rendszerében, biztosítva a jutalék helyes elszámolását.

Nézd meg a témához kapcsolódó videónkat is, amely lépésről lépésre bemutatja a folyamatot!

Ha további kérdéseid vannak, fordulj ügyfélszolgála